Wednesday, October 3, 2012

Bosan @ Bored

-Ade sape2 sudi nak jadi teman hidup(isteri) saye x?

Syarat-syaratnya.

1. Boleh menerima keluarga saya.
- Kalau cinta saya, cintala keluarga saya sekali iaitu adik perempuan saya dan adik lelaki bongsu saya..serta ayah dan umi saya..
- Saya tak kesah pn kalau xnk cinta or syg saya lebih2 asalkan anda blh cinta dan syg keluarga saya itu pn dh cukup..

2. Sudi bersama saya ketika saya di waktu susah mahupun senang..
- Time senang berkepit time susah berenggang tak mau la mcm tu kn..susah sama2 senang sama2 InsyaAllah baru bahagia..

3. Bertudung dan tutup aurat..
- Bukan nak demand cuma saya jenis yang kalau perempuan free hair ni saye rasa biasa je just comfort as a friend only huhu..

4. Be yourself ( jadi diri sendiri )
- Sebabnya saya sendiri suka jadi diri sendiri..

5. Education (If any)
- SPM
- Diploma
- Degree
- Master
- PhD

6. Pandai mengambil hati
 - suke gurau2 lawak2 gelak2

7. Manja
- Sometime I love to lean myself to my wife

8. Beragama
 
*** Ini cuma garis panduan sahaja, tidak semestinya saya ikut bulat2..tp kalau dpt spt yg kita impikan Alhamdulillah..kalau tidak dpt seperti yang kita impikan means Perempuan yang bakal jadi isteri kita jauh lebih baik dari yg kita impikan...

Renung-renungkan, Selamat Beramal ^^

2 comments:

  1. Aku hanya mampu menjadi kawan seumur hidup kau, sentiasa support dgn apa yg kau buat dan hormat dengan segala decision kau..
    Aku harap kau jumpa dgn apa yg kau cari selama ini, kita manusia hanya mampu merancang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Haikal sbb sentiasa support aku, I wish you all the best for your life!!!

      Delete